Mobile Logo Settings

Mobile Logo Settings

Legendarni Georges St-Pierre završava karijeru MMA borca


Jedan od najboljih je formalno završio karijeru MMA borca. Bivši UFC šampion srednje kategorije i welterweight kategorije GSP izjavio je u četvrtak prilikom press konferencije u Montreal-u kako završava svoju karijeru.

"Potrebno je mnogo discipline kako bi postali i ostali šampion. Također je potrebno i dosta discipline kako bi prestali dok još uvijek osjećate da ste u najboljoj fizičkoj i mentalnoj formi svoga života, ali ja sam oduvjek planirao napustiti ovaj sport u momentu dok sam na tronu i u dobrom zdravlju. Želim da se zahvalim familiji, fanovima, mojim trenerima i sparing partnerima, sponzorima i agentima za njihovu beskrajnu pomoć i podršku kroz sve ove godine."

"Vječno ću biti zahvalan Lorenzu i Frank-u  Fertitta, kao i Dana White-u, te svim UFC uposlenicima što su mi pružili priliku da pokažem svoje sposobnosti, sve od UFC 46 pa do UFC 217. Također želim da se zahvalim svim mojim rivalima, koji su svi pojedniačno veliki atletičari koji su od mene napravili najboljeg. Završavam svoju MMA karijeru s velikim ponosom ponajviše što sam ostavio pozitivan dojam u ovom sportu. Naravno nastavit ću da treniram i prakticiram MMA dok god sam živ, te se radujem novim gledati nove generacije šampiona. "

Vijest dolazi 15 mjeseci nakon posljednje borbe St-Pierrea u glavnom događaju UFC-a 217, gdje se vratio iz četverogodišnje pauze kako bi porazio Michaela Bispinga i osvojio naslov šampiona. Ubrzo nakon toga, St-Pierre bi napustio taj pojas navodeći dijagnozu ulceroznog kolitisa koji je bio povezan s njegovim povećanjem volumena kako bi se natjecao u srednjoj kategoriji. Nedavno je St-Pierre rekao da se potpuno oporavio, ali nije bio siguran u svoju borbenu budućnost.



"Kad sam bio mlad, razlog zbog kojeg sam počeo da treniram mješovite borilačke vještine je to što sam gledao Royce Gracie kada je osvojio prvu UFC", rekao je St-Pierre. "U tom određenom trenutku točno sam znao što želim učiniti. Čudno je, kao da sam imao viziju. Želim se zahvaliti Royceu Gracieu što me je nadahnuo. Također hvala (kickboxeru) Jean-Yvesu Theriaultu što me je inspirirao, ne samo kao sportaša, nego i kao i primjer dobrog uzora.

"I hvala Wayneu Gretzkyju. Vjerojatno je najbolji sportaš u kombinaciji svih sportova, a njegovi rekordi vjerojatno nikada neće biti slomljeni. Ne samo da je on nevjerojatan sportaš, za mene je nevjerojatan uzor i kroz svoju karijeru uvijek sam se pokušavao oblikovati kao Wayne Gretzky. ”

St-Pierre, 37, debitirao je 2002., pobijedivši Ivana Menjivara u prvom krugu TKO-a u Montrealu. On će ići na pobjedu u prvih sedam borbi kako bi zaradio pravo na izazov protiv Matta Hughesa za UFC titulu u polufinalu na UFC-u 50, ali je izgubio u prvom krugu. Njih dvojica bi dobili revanš na UFC-u 65, a St-Pierre bi uzeo pobjedu u drugj rundi via TKO i time prvi put postao UFC šampion.

Nakon iznenadnog poraza od tadašnjeg "under dog-a" Matta Serre u njegovoj prvoj odbrani na UFC 69, St-Pierre će pobijediti u njihovom rematch-u godinu dana kasnije i nakon toga uspješno obraniti titulu devet puta, što je UFC-ov rekord. Tokom svoje UFC karijere, St-Pierre je oostvario rekord 26-2 sa pobjedama i time završio na vrhu pobjedivši velika imena poput Hughesa (dva puta), BJ Penn (dva puta), Nick Diaz, Jake Shields, Carlos Condit, Josh Koscheck (dva puta), Jon Fitch, i Sean Sherk.

Prema St-Pierreu,borba koja će mu ostati u sjećanju jeste ona protiv Condita koja je proizvela najupečatljiviji trenutak u njegovoj karijeri, ali ne iz razloga koje bi se moglo pretpostaviti.



"Trenutak na koji sam najviše ponosan u svojoj karijeri je kada sam pao u borbi", rekao je St-Pierre. “Kada sam pao od udarca u glavu od strane Carlosa Condita tad sam pao ali uspio sam ustati. Zvuči čudno, ljudi misle da će najveći momenat u karijeri biti pobjeda ili nokaut. Za mene je to kada sam pao na glavu i preživio.

St-Pierre je uzeo pauzu od sporta nakon što je pobedio Johny Hendricks-a na UFC-u 167, 16. novembra 2013. godine, a čak i kako su godine prolazile, odbio je da to nazove potpunim penzionisanjem. U novembru 2017. vratio se na akciju da bi pobedio Bisping-a, čineći ga četvrtim (od sada šest) boraca u istoriji UFC-a da osvoji prvenstvo u dve divizije.

Što se tiče predsjednika UFC-a Dana Whitea, s kojim je St-Pierre imao povremene filozofske nesuglasice, St-Pierre je rekao da su oni prijatelji i da ga White pohvaljuje za odlazak u pravo vrijeme.
"Georges je učvrstio svoje nasljeđe kao jedan od najvećih boraca ", kaže White. “Pobedio je sve vrhunske momke tokom vladavine titule u velter kategoriji, pa čak i popeo se za klasu da bi pobjedio u srednjoj kategoriji. Godinama je jednno od najvećih imena u MMA i ostaje jedan od najboljih ambasadora u sportu. "Stavio je Kanadu na MMA mapu."

GSP je u svojoj oproštajnoj izjavi rekao:

"Nema suza", rekao je St-Pierre. „Veoma sam srećan što to mogu da uradim. Bio je to dug proces razmišljanja, ali vreme je da to uradim. Samo nekoliko ljudi je to uradilo i ja sam uvek govorio da želim da se povučem sam i da mi se ne kaže da se povučem. Zato je potrebna disciplina u borbenom sportu i sportovima u punom kontaktu, tako treba da se povučete. Trebalo bi da se povučeš na vrijeme i u punom zdravlju i formi.


Post a Comment

0 Comments