Mobile Logo Settings

Mobile Logo Settings

Kako je nastao nevjerovatni Hulk

Kada je Jack Kirby tražio ideju za novi strip, u to vrijeme je svjedočio kako žena podiže auto kako bi spasila svoje dijete koje se našlo ispod auta. Taj prizor je inspirisao Kirby-a da napravi svoju prvu kreaciju tzv Incredible Hulka!
Intervju između Kirby-a i Gary Groth-a je publiciran u Comic žurnalu 2011. godine. U intervju Groth postavlja dosta pitanja koja su povezana sa vlasništvom njegovih stripova, suradnjom s Stan Lee-em i Joe Simonom, te također slijedila su i pitanja o nastanku Hulka. 
Inspiracija za Hulk-a je jako zanimljiva, samim tim što nije inspirisana fizičkim sposobnostima jedne osobe, već je inspiracija izvedena s aspekta šta je čovjek sposoban da postigne u ekstremnim uvjetima: u ovom slučaju dizanje auta kako bi spasila malo dijete koje je bilo ispod. 
Intervju: 
GROTH:  "Sljedeći lik, ako se dobro sjećam, bio je The Hulk. Ako se dobro sjećam, crtao si za šest izdanja, potom je prekinut za kratko vrijeme, pa je Steve Ditko ponovo započeo u knjizi antologije Tales to Astonish. Možete li razgovarati malo o tome kako ste bili uključeni u stvaranje Hulka?"
KIRBY: "Hulka sam stvorio kad sam vidio ženu da podiže automobil. Njezino dijete je zaglavilo ispod automobila. Maleno dijete se igralo u šljamu i puzeći od šljama na pločnik zavuklo se ispod auta i zaglavilo. Njegova majka užasnuta prizorom, očajnički pokušavajući na sve načine da oslobodi svoje dijete podigla je stražnji kraj automobila. Odjednom mi je došlo nakon tog prizora da u očaju svi možemo to učiniti - možemo srušiti zidove, možemo poludjeti, što i radimo. Znaš što se događa kad smo u bijesu - možeš srušiti kuću. Stvorio sam lika koji je sve to učinio i nazvao ga Hulkom. Ubacio sam ga u mnoge priče koje sam radio. Bez obzira na to šta je Hulk bio na početku, ideju sam dobio od tog incidenta. Ne mogu stvoriti lika koji je neprirodan za mene. Moraju imati element istine. Ova mi se žena pokazala da obična osoba u očajnim okolnostima može nadići sebe i raditi stvari koje inače ne bi činio. Sam sam to učinio. Savijao sam čelik."
GROTH: "Da vas pitam kakva je vaša uključenost bila u stvaranju Spider-Man-a ?"
KIRBY: "Ja sam stvorio Spider-Man-a. Odlučili smo ga dati Steveu Ditku. Ja sam nacrtao prvi cover Spider-Man-a. Stvorio sam lik. Izradio sam kostim. Napravio sam sve te knjige, ali nisam ih sve mogao sam uraditi. Odlučili smo dati knjigu Steveu Ditku koji je bio pravi čovjek za posao. On je učinio prekrasan posao na tome.
GROTH: "Da li ste poznavali Ditko-a?"
KIRBY: "Poznavao sam Ditka koliko i drugi , Ditko je povučen  i miran tip."
GROTH: "Da li ste se slagali međusobno?"
 KIRBY: "Naravno. Mogu da govorim samo za sebe. "


Post a Comment

0 Comments